A feltételek teljesülése esetén, a kedvezményt minden hónapban a szolgáltatások ÁSZF Mobil Havidíjas Díjszabás mellékletében feltüntetett alap havidíjából automatikusan vonjuk le, weboldalunkon már az epack kedvezménnyel csökkentett áraink szerepelnek. A kedvezmény csak akkor jár, ha az adott hónapban mindhárom feltétel teljesül.
A 2017 utáni mobil portfóliós díjcsomagok esetén a kedvezmény a hangcsomagok díjából kerül levonásra, ezért a beszélgetés nélkül, önállóan igénybe vett mobilinternet szolgáltatásra a kedvezmény nem vonatkozik.
Kép leírása: e-számla
Lépj be a Telekom alkalmazásba.
Ha még nincs letöltve, itt letöltheted.
Kép leírása: Számlák
Válaszd a menüben a "Pénzügyek" menüpontot.
Kép leírása: bankkártya
Kattints az elektronikus számla beállításra.
Kép leírása: e-Pack
Add meg az e-mail-címedet, amire szeretnéd kapni az értesítéseket az aktuális számláidról.
Jelentkezz be Telekom fiókodba és válaszd ki a Számlák menüpontot.
Görgess le az "Elektronikus számla beállításai" részhez.
A megfelelő szolgáltatásnál kattints az "Aktiválom" gombra.
Add meg az e-mail-címedet, amire szeretnéd kapni az értesítéseket az aktuális számláidról.
Az Együtt, Mindig, Gyerekóra és Radar díjcsomagokra nem érvényesül az e-Pack kedvezmény.
Lezárt díjcsomagokhoz:
A fenti kedvezmény mértékek megegyeznek abban az esetben is, amennyiben hang díjcsomagodat mobilinternet szolgáltatással együtt veszed igénybe.
Nem, mivel a kedvezmény a feltételek teljesülése esetén automatikusan jár.
Nem. Az e-pack feltételeit minden hónapban külön-külön ellenőrizzük, ha a következő számla esetén minden feltétel teljesül, a kedvezményt érvényesítjük számládban.
Nem, mivel az e-pack kedvezmény feltétele, hogy elektronikus számlára válts, tehát nem kapsz papír alapon számlát, elektronikusan küldjük az értesítést a számla elkészültéről.
Nem, az a fontos, hogy elektronikus számlafizetést válassz. Például a számlát rendezheted csoportos beszedéssel, egyedi banki utalással.
Amennyiben az új díjcsomag esetén igénybe vehető a kedvezmény (nem vehető igénybe pl. 1 vezetékes internet szolgáltatás esetén), úgy nincs további teendőd, mivel a csomagváltás nem befolyásolja az elektronikus számla beállításaid, illetve az e-pack kedvezményt sem szükséges megigényelni.
Kép leírása: e-számla
Töltsd le a Telekom alkalmazást és otthoni előfizetéseden kapcsold be az elektronikus számlát.
Kép leírása: Számlák
Figyeld az alkalmazásban az új számla érkezését. Számláidról e-mailben is értesítünk, hogy ne maradj le a befizetési határidőről.
Kép leírása: bankkártya
Fizesd be a határidő lejárta előtt az alkalmazásban bankkártyával a számlád.
Kép leírása: e-Pack
Ha határidőig sikerült fizetned, a következő hónapban e-Pack kedvezményben részesülsz.
Jelentkezz be és válaszd ki a Számlák menüpontot.
Görgess le az "Elektronikus számla beállításai" részhez.
A megfelelő szolgáltatásnál kattints az "Aktiválom" gombra.
Add meg az e-mail-címed, melyre az értesítéseket fogjuk küldeni számláidról.
2019. szeptember 2. napja után kötött, vagy átváltott díjcsomagokhoz, a korábban felsorolt feltételek teljesülése esetén.
Nem, mivel a kedvezmény a feltételek teljesülése esetén automatikusan jár.
Nem. Az e-pack feltételeit minden hónapban külön-külön ellenőrizzük, ha a következő számla esetén minden feltétel teljesül, a kedvezményt érvényesítjük számládban.
Nem, mivel az e-pack kedvezmény feltétele, hogy elektronikus számlára válts, tehát nem kapsz papír alapon számlát, elektronikusan küldjük az értesítést a számla elkészültéről.
Nem, az a fontos, hogy elektronikus számlafizetést válassz. Például a számlát rendezheted csoportos beszedéssel, egyedi banki utalással.
Amennyiben az új díjcsomag esetén igénybe vehető a kedvezmény (nem vehető igénybe pl. 1 vezetékes internet szolgáltatás esetén), úgy nincs további teendőd, mivel a csomagváltás nem befolyásolja az elektronikus számla beállításaid, illetve az e-pack kedvezményt sem szükséges megigényelni.
Hol találok részletesebb leírást a kedvezmény feltételeiről?
A Lakossági ÁSZF 8.számú melléklete részletesen tartalmazza az e-pack kedvezmény feltételeit, amit itt érhetsz el.
A feltételek teljesülése esetén, a kedvezményt minden hónapban a szolgáltatások ÁSZF Mobil Havidíjas Díjszabás mellékletében feltüntetett alap havidíjából automatikusan vonjuk le, weboldalunkon már az epack kedvezménnyel csökkentett áraink szerepelnek. A kedvezmény csak akkor jár, ha az adott hónapban mindhárom feltétel teljesül.
A 2017 utáni mobil portfóliós díjcsomagok esetén a kedvezmény a hangcsomagok díjából kerül levonásra, ezért a beszélgetés nélkül, önállóan igénybe vett mobilinternet szolgáltatásra a kedvezmény nem vonatkozik.
Kép leírása: e-számla
Lépj be a Telekom alkalmazásba.
Ha még nincs letöltve, itt letöltheted.
Kép leírása: Számlák
Válaszd a menüben a "Pénzügyek" menüpontot.
Kép leírása: bankkártya
Kattints az elektronikus számla beállításra.
Kép leírása: e-Pack
Add meg az e-mail-címedet, amire szeretnéd kapni az értesítéseket az aktuális számláidról.
Jelentkezz be Telekom fiókodba és válaszd ki a Számlák menüpontot.
Görgess le az "Elektronikus számla beállításai" részhez.
A megfelelő szolgáltatásnál kattints az "Aktiválom" gombra.
Add meg az e-mail-címedet, amire szeretnéd kapni az értesítéseket az aktuális számláidról.
Az Együtt, Mindig, Gyerekóra és Radar díjcsomagokra nem érvényesül az e-Pack kedvezmény.
Lezárt díjcsomagokhoz:
A fenti kedvezmény mértékek megegyeznek abban az esetben is, amennyiben hang díjcsomagodat mobilinternet szolgáltatással együtt veszed igénybe.
Nem, mivel a kedvezmény a feltételek teljesülése esetén automatikusan jár.
Nem. Az e-pack feltételeit minden hónapban külön-külön ellenőrizzük, ha a következő számla esetén minden feltétel teljesül, a kedvezményt érvényesítjük számládban.
Nem, mivel az e-pack kedvezmény feltétele, hogy elektronikus számlára válts, tehát nem kapsz papír alapon számlát, elektronikusan küldjük az értesítést a számla elkészültéről.
Nem, az a fontos, hogy elektronikus számlafizetést válassz. Például a számlát rendezheted csoportos beszedéssel, egyedi banki utalással.
Amennyiben az új díjcsomag esetén igénybe vehető a kedvezmény (nem vehető igénybe pl. 1 vezetékes internet szolgáltatás esetén), úgy nincs további teendőd, mivel a csomagváltás nem befolyásolja az elektronikus számla beállításaid, illetve az e-pack kedvezményt sem szükséges megigényelni.
Kép leírása: e-számla
Töltsd le a Telekom alkalmazást és otthoni előfizetéseden kapcsold be az elektronikus számlát.
Kép leírása: Számlák
Figyeld az alkalmazásban az új számla érkezését. Számláidról e-mailben is értesítünk, hogy ne maradj le a befizetési határidőről.
Kép leírása: bankkártya
Fizesd be a határidő lejárta előtt az alkalmazásban bankkártyával a számlád.
Kép leírása: e-Pack
Ha határidőig sikerült fizetned, a következő hónapban e-Pack kedvezményben részesülsz.
Jelentkezz be és válaszd ki a Számlák menüpontot.
Görgess le az "Elektronikus számla beállításai" részhez.
A megfelelő szolgáltatásnál kattints az "Aktiválom" gombra.
Add meg az e-mail-címed, melyre az értesítéseket fogjuk küldeni számláidról.
2019. szeptember 2. napja után kötött, vagy átváltott díjcsomagokhoz, a korábban felsorolt feltételek teljesülése esetén.
Nem, mivel a kedvezmény a feltételek teljesülése esetén automatikusan jár.
Nem. Az e-pack feltételeit minden hónapban külön-külön ellenőrizzük, ha a következő számla esetén minden feltétel teljesül, a kedvezményt érvényesítjük számládban.
Nem, mivel az e-pack kedvezmény feltétele, hogy elektronikus számlára válts, tehát nem kapsz papír alapon számlát, elektronikusan küldjük az értesítést a számla elkészültéről.
Nem, az a fontos, hogy elektronikus számlafizetést válassz. Például a számlát rendezheted csoportos beszedéssel, egyedi banki utalással.
Amennyiben az új díjcsomag esetén igénybe vehető a kedvezmény (nem vehető igénybe pl. 1 vezetékes internet szolgáltatás esetén), úgy nincs további teendőd, mivel a csomagváltás nem befolyásolja az elektronikus számla beállításaid, illetve az e-pack kedvezményt sem szükséges megigényelni.
Hol találok részletesebb leírást a kedvezmény feltételeiről?
A Lakossági ÁSZF 8.számú melléklete részletesen tartalmazza az e-pack kedvezmény feltételeit, amit itt érhetsz el.
Válts elektronikus számlára és intézd online a számlafizetést!
A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütik részletei és beállításai:
Biztosítják és szükségesek a weboldal funkcióinak elvárt, és megfelelő működéséhez, elengedhetetlenek az oldalon való navigáláshoz.
A hirdetéseket megtekintő látogatókra vonatkozó ismeretek levonására, hirdetési célcsoportok képzésére, érdekes reklámtartalmak megjelenítésére és kampányaink hatékonyságának mérésére használjuk mind a Telekom weboldalain, mind harmadik felek hirdetési partneroldalain. Weboldalunkba harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.
Lehetővé teszik a viselkedési (usage) adatok Telekom vagy harmadik fél szolgáltatók általi gyűjtését, úgynevezett álnevesített használati profilok formájában. Ezáltal nyomon követhetjük a weboldal egyedi látogatóinak számát, elemezzük a felhasználói viselkedést a látogatók weboldalon való interakciójára vonatkozó anonim vagy álnevesített információk alapján. A Telekom weboldalába harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek