Tájékoztató a 2025. évi inflációkövető díjkorrekcióról - Telekom lakossági szolgáltatások

⁣Tájékoztató a 2025. évi inflációkövető díjkorrekcióról

Nem érvényesítjük az inflációkövető díjkorrekciót

Az infláció enyhítése érdekében és a gazdaság élénkítését támogatva döntöttünk úgy, hogy nem érvényesítjük a januárban bejelentett 3,7 %-os inflációkövető díjkorrekciót és legalább 2026 első félévének végéig nem hajtunk végre egyoldalú díjemelést és inflációkövető díjkorrekciót fogyasztóink körében.
Ennek értelmében a Lakossági Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) hatálya alá eső havi díjas ügyfelek meglévő csomagjainak havi díjaira 2025. április 1. után is változatlanul a korábbi havi díjak vonatkoznak.

Van teendőm?

Teendőd nincs, a fentiek alapján a májusi számládban a díjkorrekció miatt nem lesz változás.

Kaptam már olyan számlát, amiben érvényesült a díjkorrekció?

Nem, mert az első érintett számlák áprilisra vonatkozóan utólag, májusban készülnek el.
Lakossági flottás előfizetésed esetén technikai okokból április hónapra vonatkozóan a díjkorrekciónak megfelelő jóváírással oldjuk meg, hogy a számlád a díjkorrekció miatt ne változzon. Mivel rendszereinkben a díjak április 1-jétől változtak, ezért azokat a díjkorrekció visszavonása után április 24-én ismét módosítanunk kellett, visszaállítva azokat a korábbi, április 1-je előtti díjakra. A díjkorrekcióban érintett hang- és netcsomagok esetén ezért április 1. és április 24. közötti időszakra vonatkozóan 3,7%-os jóváírást alkalmazunk. A jóváírást számládban Egyéb jóváírás néven láthatod. Tekintettel arra, hogy a díjakat április 24-én visszaállítottuk a korábbiakra, ezért ezt követően már nem lesz szükség jóváírásra, az csak a májusi számládban látszik majd. A következő számláidat az április 1-je előtti díjakkal készítjük majd el.

Milyen díjakat látok az online felületeken?

Felületeink április 30-án nap végéig folyamatosan frissülnek. Legkésőbb május 1-jétől minden felületen az április 1-je előtti havi díjaidat láthatod majd.