Tájékoztató a 2025. évi inflációkövető díjkorrekcióról
Nem érvényesítjük az inflációkövető díjkorrekciót
Az infláció enyhítése érdekében és a gazdaság élénkítését támogatva döntöttünk úgy, hogy
nem érvényesítjük a januárban bejelentett 3,7 %-os inflációkövető díjkorrekciót és
legalább 2026 első félévének végéig nem hajtunk végre egyoldalú díjemelést és inflációkövető díjkorrekciót fogyasztóink körében.
Ennek értelmében a Lakossági Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) hatálya alá eső havi díjas ügyfelek meglévő csomagjainak
havi díjaira 2025. április 1. után is változatlanul a korábbi havi díjak vonatkoznak.
Van teendőm?
Teendőd nincs, a fentiek alapján a májusi számládban a díjkorrekció miatt nem lesz változás.
Kaptam már olyan számlát, amiben érvényesült a díjkorrekció?
Nem, mert az első érintett számlák áprilisra vonatkozóan utólag, májusban készülnek el.
Lakossági flottás előfizetésed esetén technikai
okokból április hónapra vonatkozóan a díjkorrekciónak megfelelő
jóváírással oldjuk meg, hogy a számlád a díjkorrekció miatt ne
változzon. Mivel rendszereinkben a díjak április 1-jétől változtak,
ezért azokat a díjkorrekció visszavonása után április 24-én ismét
módosítanunk kellett, visszaállítva azokat a korábbi, április 1-je
előtti díjakra. A díjkorrekcióban érintett hang- és netcsomagok esetén
ezért április 1. és április 24. közötti időszakra vonatkozóan 3,7%-os
jóváírást alkalmazunk. A jóváírást számládban Egyéb jóváírás néven
láthatod. Tekintettel arra, hogy a díjakat április 24-én
visszaállítottuk a korábbiakra, ezért ezt követően már nem lesz szükség
jóváírásra, az csak a májusi számládban látszik majd. A következő
számláidat az április 1-je előtti díjakkal készítjük majd el.
Milyen díjakat látok az online felületeken?
Felületeink április 30-án nap végéig folyamatosan frissülnek. Legkésőbb május 1-jétől minden felületen az április 1-je előtti havi díjaidat láthatod majd.