Ugrás a tartalomhoz
  1. Itt kérdezhetsz szolgáltatásainkról, akcióinkról

    1. Megrendelés, vásárlás

      Ide nézz be, ha a Telekomnál vásárolnál: mobiltelefon és otthoni szolgáltatás akciók, online kedvezmény, hűségprogram, megrendelés, vásárlás interneten, telefonon vagy a Telekom saját és partner üzleteiben

      3.9k
      bejegyzés
    2. TV

      Itt találsz mindent, ami a Telekom TV-vel kapcsolatos: IPTV, SAT TV, Kábel TV jellemzők, kérdések, TV díjcsomagok, csatornakínálat, beltéri egységek, TV GO, Videotéka működése

      12.2k
      bejegyzés
    3. Internet

      Net szakértőink segítenek, ha Telekom otthoni vagy mobilinternetről kérdeznél, érdekelnek az adatdíjcsomagok, a 3G, 4G, 5G hálózatok, a lefedettség, a szélessávú hálózat elérhetősége, fejlesztése, a wifi elérés, e-mail kezelés vagy a modemek, routerek világa

      20.6k
      bejegyzés
    4. Telefon

      Ha jókat beszélgetnél, így érdekel a Telekom otthoni vagy mobiltelefon szolgáltatása, az elérhető díjcsomagok és rendelhető szolgáltatások, vagy éppen külföldön használnád mobilod - roamingolnál -, akkor itt érdeklődj

      2.4k
      bejegyzés
    5. Számla, módosítás, ügyintézés

      Már van Telekom otthoni vagy mobilszolgáltatásod, de kiegészítenéd, beállítanád vagy módosítanád azt, esetleg a számláról, számlafizetésről tájékozódnál? Itt tedd! 

      4.8k
      bejegyzés
  2. Itt meg a készülékekről, eszközökről kérdezz!

    1. Mobiltelefonok

      Mobilokról minden: használat, beállítások, tulajdonságok, okostelefonok operációs rendszerei - Android, iOS, Windows, Blackberry -, alkalmazások

      2.5k
      bejegyzés
    2. Egyéb készülékek

      Itt pedig az egyéb Telekom hardverek kerül terítékre, pl. TV készülékek, táblagépek, notebookok, vezetékes telefonok, játékkonzolok, modemek, routerek, fényképezők, mindenféle tartozék, fej- és fülhallgató, okoskütyü

      1.5k
      bejegyzés
  3. Közösség

    1. 1.9k
      bejegyzés
    2. 28
      bejegyzés
  • AKTUÁLIS & HASZNOS

    Online ügyintézés 

    • honlapunkon vagy a
    • Telekom alkalmazásban

    Domino adategyeztetés

    Domino kártya online feltöltése

    Ide nekem a PUK kódom

    RTL + kód a Telekom Fiókodban!

    Ubiquiti Dream Machine Pro IPv6 hálózat beállítás

  • Bejegyzések

    • Kedves Sandor Maro! Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél több címen legyenek elérhetőek korszerű szolgáltatásaink, ezért számos helyen végzünk hálózatfejlesztést jelenleg is. Azonnal választ kaphatsz honlapunkon ide kattintva, ahol pontos címed megadása után, bármikor tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, kérjük, iratkozz fel hírlevelünkre, így azonnal értesítünk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. Köszönjük az együttműködésed! ^Andrea
    • Udv! Azt szeretnem kerdezni, hogy mikor varhato halozatfejlesztes Hajduboszormenyben akarhol? Evek ota varjuk hogy valaki lepjen de nem tortenik semmi. Elore is koszonom a valaszt. Ui.: Elnezest az ekezet nelkuli betukert, angol kiosztas az oka. Udv.: Sandor Maro
    • Üdv! Ha Smartbox-od van (Android-os box) és akadozik a TV adás, érdemes kipróbálni az alábbi videóban ismertetetteket, hátha segít: Illetve érdemes megpróbálkozni a Smartbox újraindításával is, ehhez hosszan megnyomva a Smartbox távirányítóján a bekapcsoló gombot, a megjelenő menüből válaszd az "Újraindítás" lehetőséget, majd várd meg amíg újra felépül a rendszer. Elképzelhető, hogy ezen módszerek valamelyikével sikerül orvosolnod a problémát. Ha mégsem, akkor ahogy @Telekom szakértő is említette marad a hibabejelentés.
    • Szia Judit! Hibabejelentés kapcsán azonnali segítséget kaphatsz ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve a m.me/TelekomHU linken. Természetesen itt a Fórumon is szívesen segítünk, de ezen a felületen több óra is lehet mire üzenetedre reagálni tudunk. Ha itt élnél a hibabejelentés lehetőségével, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az előfizető nevét, a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítódat, valamint elérhetőségi mobilszámodat. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
    • Szia Judit! Hibabejelentés kapcsán azonnali segítséget kaphatsz ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve a m.me/TelekomHU linken. Természetesen itt a Fórumon is szívesen segítünk, de ezen a felületen több óra is lehet mire üzenetedre reagálni tudunk. Ha itt élnél a hibabejelentés lehetőségével, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az előfizető nevét, a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítódat, valamint elérhetőségi mobilszámodat. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
  • Legutóbbi ranglépések

    • Sanko új rangot ért el
      Kutató
    • Panni új rangot ért el
      Kutató
    • Kocsis Krisztián új rangot ért el
      Kutató
    • Kallergabi új rangot ért el
      Kutató
    • b.l. új rangot ért el
      Kutató
  • Legaktívabb tagok

×
×
  • Új...