Üdv a Telekom BrandShop oldalán,

ahol Telekom márkázott ruházati termékeket, táskákat, kiegészítőket vásárolhatsz.

Női       ruházat
Női ruházat

Női ruházat

 
Férfi       ruházat
Férfi ruházat

Férfi ruházat

 
Sport       ruházat
Sport ruházat

Sport ruházat

 
Cipők
Cipők

Cipők

 
Táskák
Táskák

Táskák

 
Kiegészítők
Kiegészítők

Kiegészítők

 

Kérdésed van?

Telekom ügyfélnek kell lennem, hogy vásárolhassak?
 

BrandShop termékeket bárki vásárolhat, tehát nem kell, hogy előfizetésed legyen a Telekomnál.

Hol tudom megvásárolni a BrandShop termékeket?
 

A BrandShop termékeket kizárólag online webshop-unkban vásárolhatod meg, az üzletekben terméket sem vásárolni, sem kicserélni vagy leadni nem tudod. A vásárlás, és a vásárlást követő tájékoztatásokat online küldünk ki számodra.

Hogyan tudom eldönteni, hogy milyen méretet válasszak?
 

Azoknál a termékeknél, ahol a méret kérdése felmerül, a termék képei között találsz egy mérettáblát, ami alapján meg tudod határozni, hogy milyen méret lenne számodra a megfelelő.

Meggondoltam magam, mégsem szeretném a terméket. Mit tegyek?
 

Ha bármilyen okból meggondolod magad a vásárlással kapcsolatban, akkor 14 naptári napon belül elállhatsz a vásárlástól, vagyis a terméket ingyenesen visszaküldheted. Visszaérkezése után a vételárat visszautaljuk a számládra.

Mit tegyek, ha kicsi vagy nagy a megrendelt termék?
 

Ha a megrendelt termék mérete nem megfelelő, 14 naptári napon belül elállhatsz a vásárlástól, vagyis a terméket ingyenesen visszaküldheted, visszaérkezése után pedig a vételárat visszautaljuk a számládra. Ha szeretnél egy másik méretet rendelni, azt a webshop-unkban újra megteheted.

Hogyan tudom kicserélni a terméket?
 

Ha szeretnéd a terméket kicserélni, azt úgy tudod megtenni, hogy visszaküldöd és újra megrendeled webshopunkban. Erre 14 naptári nap áll rendelkezésedre.

Mit csináljak, ha sérült terméket kapok?
 

Ha a csomag kibontásakor a terméken sérülést tapasztalsz, természetesen szintén elállhatsz a vásárlástól 14 naptári napon belül, és a terméket ingyenesen visszaküldheted. Visszaérkezése után a vételárat visszautaljuk a számládra. Ezután a webshopban – ugyanerre a termékre, vagy akár más termékre – egy új rendelést adhatsz le. Ha nem álltál el 14 napon belül a vásárlástól, ezt követően a sérült/hibás termék kapcsán szavatossági igénnyel élhetsz. A termék kicserélésére a Telekom üzletekben nincs lehetőség.

Elfogyott a termék, amit vásárolni szerettem volna. Mi a teendőm?
 

Amennyiben a termékből további szállítmány beérkezését várjuk, készletértesítést kérhetsz a termékre. Amint a termékből újra rendelkezésre áll készlet, értesítünk téged a megadott email-címen. A készletértesítés beállítása nem jelent rád nézve kötelezettséget.

Hogyan tudom nyomonkövetni a megrendelésemet?
 

A megrendelt terméket nyomonkövetheted online bejelentkezés után a Rendeléseim menüpontban vagy az applikációban.

A BrandShop termékek vásárlására vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket itt éred el.