Domino feltöltőkártyás adategyeztetés
Végezd el kényelmesebben az adategyeztetést online felületeinken!
Online adategyeztetés néhány perc alatt
Az adategyeztetési határidőd a szerződéskötésed évfordulója, minden évben eddig kell elvégezned az adategyeztetést.
SMS-ben értesítünk előtte, hogy időben el tudd végezni az adategyeztetést. Online felületeinken gyorsan és kényelmesen elintézheted
az adategyeztetést a lenti gombra kattintva.
Tudnivalók az adategyeztetésről
Az adategyeztetést a jogszabályi előírások értelmében minden feltöltőkártyás szolgáltatással rendelkező ügyfélnek évente egyszer el kell végeznie. Ilyenkor a hatósági nyilvántartásban ellenőrzésre kerül a személyes adataid helyessége és a személyazonosító okmányod (személyi igazolvány, útlevél vagy jogosítvány) érvényességi ideje.
Ha a kötelező évfordulós adategyeztetést nem végzed el a Domino feltöltőkártyás előfizetésedet meg kell szüntetnünk.
Az adategyeztetés esedékességéről jogszabályi előírás értelmében minden évben értesítünk, hogy biztosan ne felejtsd el.
Legegyszerűbben elvégezheted
az alkalmazásban
a honlapon
Adategyeztetés menete
Készítsd elő:
- a telefont, amiben a Domino SIM-kártyád jelenleg van
- a személyazonosság igazolására alkalmas érvényes okmányaid egyikét, ezek: útlevél, személyi igazolvány, jogosítvány
- a lakcímkártyádat
Telefonszám ellenőrzése
Dominodra egy egyszer használatos kódot küldünk SMS-ben, aminek a megadásával igazolni tudod, hogy a Domino SIM kártyát, amelyre az adategyeztetést végzed, valóban Te használod.
Előfizetői adatok megadása
Figyelj arra, hogy karakterpontosan add meg az okmányodon szereplő adatokat, mert ha a megadott adatok a hatósági nyilvántartással nem fognak egyezni, az adategyeztetés sikertelen lesz.
Sikeres adategyeztetés
A megadott adatok alapján elindítjuk az adataid ellenőrzését a hatósági nyilvántartásban. Az adategyeztetés eredményéről a folyamat végén tájékoztatunk, és a sikerességről SMS-ben is értesítünk.
- Ha nem sikerült elsőre az adategyeztetés, ellenőrizd, hogy karakterpontosan töltötted ki az adatmezőket.
- Próbáld meg másik érvényes igazolványoddal.
- Ha további problémába ütközöl, vedd fel velünk a kapcsolatot chaten (jobb sarokban lévő üzenet ikonra kattintva) és kollégánk segít.
- Ha a problémát nem sikerül megoldani hívj minket díjmentesen a +36-80-630-045-ös telefonszámon minden nap 7 és 22 óra között, külföldről pedig a +36-30-344-0861-es számot. Fontos, hogy arról a telefonszámról indítsd a hívást, amire szeretnél adatot egyeztetni.
- Adategyeztetésre üzleteinkben is van lehetőséged. Foglalj időpontot a hozzád legközelebbi üzletünkbe, hogy elkerüld a hosszú várakozást. Üzleteinkbe vidd magaddal SIM kártyádat, érvényes fényképes személyazonosító okmányodat és a lakcímkártyádat.
Fontos tudnivalók
Az adategyeztetés nem csak a mobiltelefonokban található SIM-kártyákra vonatkozik, hanem az összes egyéb eszközben (pl. modemben, riasztóban, mérőórában, meteorológiai állomásban, gyerekórában) használt Domino SIM-kártyára is.
Ha ki tudod venni a SIM-kártyát az eszközből, online is el tudod végezni az adategyeztetést. Ehhez az azonosítás során kiküldünk neked egy egyszeri kódot SMS-ben (ezért kérjük rakd a kártyát egy SMS-képes készülékbe). Érdemes kapcsolattartói telefonszámot is megadni, hogy az adategyeztetés esedékességéről szóló értesítő SMS-t el tudjuk juttatni hozzád. Ha nem tudod kivenni a SIM-kártyát az adott eszközből, az adategyeztetés telefonon a + 36 80 630 045 -ös hívószámon, vagy személyesen tudod elvégezni.
A hatályos jogszabályi előírások alapján minden feltöltőkártyás előfizető köteles a szerződéskötést megelőzően, majd évente elvégezni szolgálatójánál a személyazonosító adatainak és okmányainak egyeztetését. Ennek során a szolgáltató a hatósági adatbázisban ellenőrzi a személyes adatokat valamint a személyazonossági okmány érvényességét.
Mivel a feltöltőkártyás előfizető csak 18 éven felüli személy lehet, az ennél fiatalabb gyerekek esetén azt javasoljuk, hogy a szülő legyen az előfizető, az adategyeztetés is a szülő nevére történjen meg. A jogszabály alapján közeli hozzátartozó használatába átadhatja az előfizető az előrefizetett szolgáltatást.
Figyelj arra, hogy az adataidat mindig karakterpontosan úgy add meg, ahogy az okmányaidban szerepelnek:
- ha van második keresztneved, akkor azt is add meg
- azonosításnál pontosan add meg a kódot, amit SMS-ben küldünk (nullát és O-t könnyű összekeveri)
- érdemes kapcsolattartói számot is megadnod, ha nincs mindig nálad a Dominod, vagy például a gyermeked használja, hogy ezen is tudjunk értesíteni az éves adategyeztetés esedékességéről és általában a szerződéshez kapcsolódó értesítéseket el tudjuk juttatni hozzád
- csak érvényes okmánnyal tudod elvégezni az adategyeztetést, javasoljuk az adategyeztetés előtt az Okmánystátusz lekérdező használatát, amit ide kattintva érsz el
A régi típusú személyi igazolványon: A fényképes oldal jobb felső sarkában, illetve a hátoldal jobb oldalán szerepel az okmány száma.
A régi típusú személyi igazolványoknál az okmány számának megadásakor nem kell rögzíteni a pontot és a kötőjelet. Például, ha az okmányon így szerepel: „AG-VII. 123456”, akkor azt a következő formátumban kell megadni: „AGVII123456”.
Az új típusú személyi igazolványon: A fényképes oldal okmányazonosító sorában található a szám, valamint a hátoldalán jobb oldalt kiemelve.
Ideiglenes személyi igazolvánnyal nem tudsz adatot egyeztetni. Kérjük, útleveleddel vagy jogosítványoddal végezd el az adategyeztetést.
Jogszabályi előírás értelmében nem magyar hatóság által kiállított okmánnyal csak személyesen, valamelyik üzletünkben tudsz adatot egyeztetni. Foglalj időpontot a hozzád legközelebbi üzletünkbe, hogy elkerüld a hosszú várakozást!
Időpontot foglalni ide kattintva tudsz.
Amennyiben korábban elvesztetted vagy ellopták az okmányaidat és ezt a hatóság felé bejelentetted, akkor az okmányaiddal nem tudsz adatot egyeztetni, mivel ebben az esetben a hatósági adatbázisban azok érvénytelen okmányként szerepelnek Az adategyeztetést akkor végezheted el, ha az okmányaid előkerültek és ezt jelezted a hatóság felé is, vagy ha új okmányokat kaptál.
Ha mégis elmulasztod az adategyeztetést, még tudsz újból szerződni az adategyeztetési határidő elmulasztása miatt megszűnt hívószámodraa határidő leteltétől számítva 60 napon belül. Ilyen esetben hívd a +36 80 630 045-ös számot – ez az egy szám elérhető a kártyáról annak tiltott állapotában is vagy fáradj be valamelyik üzletünkbe, időpontot foglalni ide kattintva tudsz.
Egyéni előfizetőknek szolgáltatónként maximum 10 db, üzleti előfizetőknek maximum 50 db aktív, hanghívásra is alkalmas feltöltőkártyás SIM-jük lehet.
A feltöltőkártyás szolgáltatás 2023.11.21-től kizárólag egyéni előfizetők számára érhető el.
Az erre vonatkozó információkat ide kattintva találod.
A megvásárolt Domino SIM-kártyát nem értékesítheted tovább, illetve harmadik személy (kivéve közeli hozzátartozó) részére csak abban az esetben adhatod át használatra, ha az átadást megelőzően a Telekomot tájékoztattad, a harmadik személy (azaz akinek a SIM-kártya átadásra kerül) adatait hatósági nyilvántartásban ellenőriztük, és az ellenőrzés sikeres volt.
Neked ajánljuk
Állíts össze magadnak egy havi díjas csomagot!
Válassz Mobil díjcsomagjainkból, és döntsd el, beszélgetésből vagy internetből szeretnél-e többet, esetleg mindkettőből.
Domino SIM 990 Ft-ért!
2 GB internet és 40 perc beszélgetés, aminek felhasználása után fix 27 Ft-os percdíjért telefonálhatsz, belföldön bármely alapdíjas irányba és az EU-ból EU-s irányba is.